Jag bara älskar Brittan!

Hennes nya album går på repeat i min iphone, åh älska ♥

Vad är era planer i helgen då?
Jag har en hel del planerat faktiskt, skönt!
Sista helgen jag är ledig i april. Kul!
Jag vet att jag kommer få migrän, nu är jag ledig i tre dagar och då kommer jag känna att jag kan slappna av, fast det kanske klarar sig denna gången, har ju ändå så mycket att tänka på, så migränen kanske håller sig borta.
Annars får jag alltid det när jag vet att jag har några dagar ledigt.
Efter denna måndagen blir det inte mycket ledigt, två dagar tror jag? Kanske en om jag måste hoppa in och jobba på en måndag, (måndagar är min lediga dag)
Härligt!
Nu är jag på väg mot ngt som kan bli mitt :)
yey !
Häst ledig tors o fre också, tack Sandra!
Så jäkla skönt!

Ska ha kalas för mamma ikväll och imrn har jag fan fullt upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0