It´s my way or the highway

Ni bara måste ha det här gott folk
Ni bara måste.



Min absoluta favorit mascara är Lancome´s Hypnose Drama
Den är helt suverän. Ger rejält med volym och klumpar inte.
Dock är den lite dyrare än Isadoras och dom andra, men lätt värt det.
Viktigt att andvända en bra mascara, så man inte förstör fransarna.
Min eyeliner och också en stor favorit. Den kommer dock ifrån Isadora och kostar la runt en hundra lapp.



Här har ni grejer. Jäklar.
Utan dessa två skulle mitt liv inte gå runt.
Först den helt fantastiska produkten från Garnier, en roll-on med färg i, så man använder den som en conciler. Och den tar verkligen bort mörka ringar. Har en likadan fast utan conciler i, och den är perfekt dom dagar man väljer att vara osminkad.
Och sen, nästan till det bästa. Mitt fina fina puder från Dior, jag är kär. Säger bara köp det.
Köp det nu. Unna er. Så jäkla bra.


Och dessa två? Dom följer mig överallt...
Min fina tupperings kam och det underbara hårpudret från Osis.
Båda finns att köpa på Bellbox.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0