Inga bilder...

Det blev inte mkt fotat i stallet idag som planerat.. Men det var fan en händelsefull dag i stallet!

Först hitta vi en död mus, bara det betyder kaos för mig. Är livrädd för dom små djuren! Men vi döpte honom till Gunnar och hade en begravning i skottkärran tsm med all häst skit. Rip Gunnar ♥

Sen skulle vi ta in Eya & Gabbsan, och vad händer?
Jo, Bonza den jävlen springer bara rätt ut.. Vilket resluterade i att vi hade tre hästar springades omkring på J-a´s gräs matta, yey!

Så då var det vara till att försöka fixa gräs mattan så gott det gick. Suck.

Sen när vi väl
kom iväg på vår ridtur så slutade det med att Eya nästan sparka mig och garbo trampa sönder min fot + stressa sönder.. Kul, kanon kul!

Har även hunnit med en svänga te torp, Sandra shoppa ngt inför kvällen och jag bara deppa för att min plånbok inte stöttar mitt shopping beroende.. Suck.

Och nu har vi fetat oss med
äckliga hamburgare, uäääk! Men magen blev nog glá iafl. Får hoppas det.

Nej nu ska jag slänga på mig ett annsikte, för er grabbar som läser och inte fattar vad jag menar, så betyder det att jag ska sminka mig.

Ska ta pörriga kort med Sandra sen, ska se om jag kan få slängt ut dom på bloggen sen!
Då blir ni nog glada!

Tack & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0