Hur jag mår idag? - Fråga inte

Jag mår faktiskt hyffsat bra.

Det var längesen jag drack, och jag hade bara ätit lite flingor, så blev ganska så party med en gång ;)
Det var så kul! Jag kände ju lite folk, efter att umgåts med Hampus nästan hela veckan, men Josefine kände ju ingen. Men fan vad kul det var ändå, lära känna nya människor.. Tycker det är roligt när man blir medbjuden trots att man inte känner någon, för man lär ju alltid känna någon ny :) !

Men till den stora frågan, hur jag mår idag.. Ja, det har varit bättre, men huvudet är faktiskt helt okej, ingen huvudvärk så detär ju gött :)
Sen mår jag dock illa.. Ovanligt neej..
Så sitter här och tvingar i mig lite flingor och macka. Det går sisådär..
Usch..
Nej, men efter en lång dusch i morse, med hårinpackning och mina fräsha citron tvål från The Body Shop, så mår jag faktiskt bättre, sminket gör också en hel del :)
Så nu ska jag bara klä på mig, och sen invänta Josefine, hon får skjuts till Ljungskile så dom svänger förbi mig och slänger ut mig på torp, så jag kan öppna butiken :)
(Slängde nyss i mig en värktablett, i förebyggande syfte)

Myser i min morgonrock


Mina gröna ögon lyser :) !



Kommentarer
Postat av: Hampe

Men vi hade roligt ;)

2011-04-03 @ 10:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0