Go morgon!

En ny dag och solen skiner!
Och kan ni gissa vart jag är på väg?
Till torp! Jajamensan! Här ska jobbas!

Jävligt dålig update här ser jag, fy moa!
Men jag har ju ett liv också ;)
Hehe.. Nä, men igår jobbade jag ju och jag försov mig, så hann inte slänga iväg ngt.
Och efter jobbet åkte jag till Hampus :)
Så vad ska ni göra över påsk då?
Jag har verkligen inget att skriva om.
Jag saknar iofs Josefine, det kan jag ju nämna :)
Åh, jag vet jag vet!

Vad jag har ätit? ;)
Igår vart det fil och musli till frulle och sen pannbiff till lunch (äckligt jag vet)
& idag då? Ja bara frulle än så länge och det var fan ordentligt, havregrynsgröt och ett kokt ägg och kaffe!
Mums!
Idag har jag våfflat håret också, syns inte på bilden då men..
Jag har det iafl :)
Jusste !! Shoppa igår, två linnen och ett par nya ballerina.
Så fina! Eller ah, sköna iafl. Och det är de som räknas när man ska ha dom på jobbet.
Bjur på en bild här då,
och föreställ er att ni ser att håret är våfflat, för det är as snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0