down

Precis målat naglarna, härligt.

Ätit också..
Soppa.. Åt bröd också. Men ah är väl inte det bästa.. Men brödet var ju faktiskt gott.
Attans.. Inget mer bröd nu.
Ska ta med mig frukt till jobbet. Blir en lång kväll annars.
Sitter och kollar på kort på mig själv på fb, och jag är fan rätt nöjd med mig själv. 
Hur kunde jag tillåta någon att få mig tycka motsatsen?
Jag hatar lite att folk vet vem jag är, att folk jag känner läser bloggen. Då kan man inte skriva va fan som helst, utan då skulle det bli ett jäkla liv.
Har en ny favvo låt
Foo Fighters - The Pretender

OCH FRAMFÖR ALLT

Foo Fighters - The best of you


MEN MEST
Slänger upp videon ;)

Foo Fighters - Bridge Burning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0