Det är så jävla mkt

Det är så mycket, allt snurrar.
För lite sömn gör att jag känner mig jätte pigg idag.
Och jag har två olika scheman, det ena står det att jag börjar 12 och den andra 9,30. Så vad gör ja?
Jo jag får sätta mig i bilen och åka till torp. Så får jag se om jag öppnar eller ej. kul.
Igår hade det blivit fel i schemat, så den som skulle öppna var bortrest.. Så fick slänga mig in i bilen 10,20 och svischa snabbt och lätt till torp.
Så vill inte riskera att butiken öppnar sent igen, usch.
Så nu sitter jag här. Färdig makead och lockar i håret.. Påsarna under ögonen är också här.
Suck.
Vädret gör mig ju sååå mycket gladare, känner yes fan vad nice.
Jag har iafl fått sova ungefär fyra timmar, det borde jag ju klara mig på..
Usch, jag som verkligen behöver min sömn.
April blir kul, är ledig sex dagar sammanlagt, sånt gillas! ;)
Jobbar tre helger, det är verkligen perfa!

Bloggpause?

Nej det hade ja väl inte riktigt, har ju inte kommit igång riktigt, så tycker inte det räknas faktiskt :)
Vad jag har gjort? Njae inte så mycket.
Onsdag torsdag var jag ledig, och då spenderades det många timmar i stallet, men min lilla älskling :)
Och sen har jag faktiskt varit med Hampus en del, och hans vänner. Jätte kul.
Ikväll ska jag försöka träffa min bästa vän Josefine, men har även lovat att jag ska grilla med Hampus och dom, tror till och med jag lova att dricka... Får se vad som händer, hoppas på bättre väder iafl.
Nej nu ska jag bege mig mot torp, håll tummarna för att jag öppnar, vill inte åka hem igen. Usch.
Lägger in bilder på mina nya smycken sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0