Bloggtorka

Solen tar bort lusten att blogga som fan!
Men just nu står jag på jobbet och säljer för fullt, eller vad tror ni? :)

jajamen, tidsinställ inlägg!

Tänkte bju på en bild så här på kvällen, det tycker ni la om?
Idag får vi besked om en lägenhet, ni håller la tummarna?
Håll ni i tummarna så håller jag i mina pengar, så jag har råd att shoppa till min nya fina lägenhet!
Som jag visserligen inte fått än då men :)
Solade iafl med sololja förut, så luktar solresa nu, typ thailand eller Alanya!
Jisses vilka minnen!
Hoppas jag har råd att dra utomlands i vinter.
Nån som vill med?

Hur det går med Garbo?
Jo hon verkar stor trivas, och det känns riktigt riktigt bra :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukligt jävla fin ! <3

2011-04-19 @ 21:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0