Awesome

Ny dag!

Bäste dan också! Är ju onsdag, onsdag betyder kusin mys framför Greys ikväll! Längtar!
Snart ska jag bege mig till jobbet, kul! :D Taggar som fan!
Efter jobbet kommer det en tjej som ska kolla på min prinsessa :( Min älskling :(
Fan...
Men hon här verkar vettig, hon verkar bra.
Så det är typ nu eller aldrig känner jag.
Men det är jobbigt, det gör ju ont. Det är ju min bebis :( Usch..
Annars är jag seg idag, kunde inte somna igår, var nog vaken till två eller nått..
Och upp vid sju! Måste ha tid på mig att äta frulle och göra mig i ordning.
Till frulle idag då

Knäckebröd med tomat på
Kaffe med röd mjölk!
Tranbärsdryck
Yougurt

Har  inget bestämt till lunch, så får se hur jag löser det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0