Avklädd bild

Och då ökar besökarna

Ska man behöva droppa klädesplagg för att ni ska titta in?
Haha... Ni är roliga ni! Mina besökare ökade ganska mycket under gårdagen, kan va för att jag länka bloggen med en avklädd bild på fb? Kan va så ;) Det tycker jag är kul ! Synd att det inte var så avklätt ändå, eller vad säger ni?
Idag älskar jag smink
Idag fokuserar jag på jobb
Idag fokuserar jag på kalas

Idag glömmer jag Garbo.
Men bara för idag.

Så vad gjorde jag igår?
Jobba röven av mig! Haha..
Jobbade med Linnéa och Sebbe igår, så jäkla roligt vi har ändå ! ;)
Bästa jobbet ever!
Sen åkte jag till Hampe, och vad gjorde vi? Inte mkt alls, hämta och körde nån David tror ja? Sen hem till nån Karlsson och sen kollade vi lite film.

& nu då?
Nu sitter jag här skrattar åt Kissies nya design, fail!
& förbereder lite för jobbet.
Ni åker la och shoppar idag eller? Jag ska nog shoppa! Fick lön redan igår, me like! Haha.. Hade inga pengar kvar och chefen skulle resa bort så dom hamna på kontot redan igår, flyt! Ser fram emot nästa lön när jag fått löneförhöjning :) !!
Om jag har en bra dag idag?
Ja det har jag!
Bild? Jo men visst!
Varsegoda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0