Ser att ni tittar in även fast det är ganska så tyst här?

Det vart ju förjäkla trevligt dårå ;) Men önskar gentligen jag kunde dra ner siffrorna på läsare lite så man kunde skriva lite mer som man vill, lite mer personliga saker och tankar... Skaffa ny blogg, hmmm ?












Jag har inte skrivit så¨mycket på sistone nej...
Men har en jävligt viktig åsikt att få ur mig här på bloggen!
Ngt som jag verkligen stör mig på, som tar lite av min energi faktiskt!
Jag hatar er 92:0r och 93:or som inte kan bete er !
Min pojkvän är 92:a dock fyllt väääldigt tidigt i januari. Kanske därför han är så mogen? hehe..
Säger inte att jag hatar alla er som är yngre... Långt ifrån! Finns många av mina fina vänner som är snäppet yngre än jag själv. Men HALLÅ!?! Ni jävla fjortisar som tror att ni är ngt?! SERIÖST!!!! Blir galen på er, fullkomligt galen, lust att kasta ngt i skallen på er så ni vaknar till och fattar ett och annat! Puuuuh... Har lust att bara greppa tag i er, skaka och skaka och skaka runt er! ÅH!
Ska bli så innihelvete spännande och se hur ni klarar er om några år när ni inte kan stå på fötterna med hjälp av skolan.. Eller nej fan! Antagligen är ni så retard att ni får gå om några år! ( Alla som går om är inte retard, men jävligt många är ! Antagligen alla utan min fin fina Erika! )

Ah, jag vill iafl bara sparka till er lite, hoppa lite på er ! Speciellt i ansiktet så ert lågpris smink förstörs! USCH !
Väldigt väldigt hatiskt idag! Har inte ens PMS, så ni kan ju bara föreställa er hur jag hade varit om det vart det tidpunkten i månaden!
Sen finns det en annan person jag stör mig på jävlulskt mycket, att inte du bara tog din feta röv och bara stack?! Typ jokkasjärvi? Tur att man inte ser dig för ofta, hade nog hoppat lite på dig då!

Nej nu jävlar ska jag bege mig åt jobbet!
Bilder kmr sen som min fina Josefine skickar just nu!
Hejhejhejhej!

Kommentarer
Postat av: Erika "den inte Retarda!" Dahlberg

Haha Du är ju bara sötast i världen gumman! Saknar dig nått så sjukt mkt!! Är ju faktiskt inne i u-a nästan hela veckorna. Skulle du kunna ha tid till en kopp kaffe med mig då?? Är det för mkt begärt? ;) hihi Pöss på Sötaste Moa i världen!! <3

2010-09-13 @ 21:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0