yeah right

Upptäckte ganska starkt att blogga när M är här hinns inte med! :)
Känns som vi har bott på mitt rum i en oändlighet, hur mysigt som helst faktiskt ;) Men det var ju inte så länge ändå, men jobbet kallar ! ;) Idag öppnade jag butiken helt SJÄLV ! Det var grymt, nej fel! Jag var grym! :D Stängde helt själv också, låter kanske simpelt? Men de är de inte, det är grymt mkt ansvar, och mycket att tänka på. Så härlig känsla när allt går som det ska :)
Nu laddar jag upp inför prov, lite kämpigt att sitta och plugga på en lördag kväll, men åh andra sidan har jag ju bara gottat mig i M's famn sen i onsdags, så har ju haft lite helg ändå :)
Längtar som bare den till balen nu, ska bli så spännande! :) Har ångest över min frisyr bara :( Kan inte bestämma mig :( Måste sola sönder denna veckan också!
Nej nu ska jag surpla lite mer coca cola och gräva ner mig i svenska boken
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0