wow

Imponerad av mig själv, vart ute på en härlig jogging tur :) Det gjorde gott!
Självklart matcha jag nagellacket  med min joggingdress, (det bara råkade bli så, faktiskt) ;)
& så hade jag en härlig toffs mitt uppe på huvudet, för er som undra alltså :)
& Imrn blire upp tidigt som attan, tänkte hinna med ett litet pass på underbara Garbo innan skolan, börjar vid elva nämligen, så tyckte att jag hinner med det. Annars har Sandra tagit garbo alla dagar denna veckan, och resten av veckan tar alexandra, så kände att nej nu jävlar måste jag faktiskt ut till stallet :)
Var helt underbart att träffa V&M, så mys! :D
Imrn blire lite ändrade planer, blir inge trägårn med kajsa :( Men det blir party för full rulle med amanda istället, allt löser sig liksom ;)
Ska man sola mer om man börja flå?
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0