toppen dag!

Jobbet flöt på som bare den! Niclas säger att jag är redo för att jobba emsam nu, yeeey! Äntligen! Men känner själv också att jag klarar av hela butiken nu, så det är skönt! :) Fick trevligt besök av min kära far idag på jobbet (snacka om att han inte ha koll på mig) Han dyker upp för att se om Magnus jobbar, och så möter han sin dotter i kassan, haha.. Men han va glá ändå :) Ni på bloggen har ju bättre koll på mig än mamma och pappa, dom vet aldrig vart jag är, om jag är i stallet, eller på ngt av mina jobb eller hos M eller vart jag håller hus :) Men jag tror ni på bloggen har sten koll va? ;) Fick stor främmat på jobbet också av en alldeles underbar vän som jag inte träffat på många många dagar, veckor och månader ! Härligt att se dig igen! Verkligen underbart! Känns skönt att kontakten är tagen igen, blir alltid så glad av dina ord :) !! <3
Efter jobbet har jag vart i stallet, jag och garbo hade väl en och annan kamp. Sluta med att vi i full fart var på väg mot stallet, men jag fick minsann stopp och fick henne att gå tillbaka, skam den som ger sig!
Kul vare iafl! :) Nu ska det röjas på rummet, imrn hoppas jag på kort dag i skolan och sen blire städa på pappas jobb sen en tripp i skogen med Garbo och efter det kommer min M :D !! Längtar!
Inte trött, så ikväll blire greys för hela slanten!
ciao

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Ja nog kände jag mig stor bredvid dig asg Härligt att se dig igen och att du mår bra nu. Du blir den vackraste på hela studenten. Hoppas T får ledigt så vi kan komma och kika på dig. Annars vill jag se massor av kort kram <3

2010-05-11 @ 22:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0