senaste nytt!

Sitter här med vackra franska naglar, typ?
Vart på torp en svänga med min älskade kusse
Jag råkade börja shoppa
Jag råkade glömma sluta shoppa
Jag råkade komma hem med
nya skor, ny locktång, en tupperingskam, hårspray, sån varm sprays skydd & lite andra hygien artiklar.
Med andra ord
jag är pank!
yey
Provade balfrisyr idag
Tog nästan tre timmar, men det kommer bli så himla fint!
Förstörde frisyren innan jag gick, så ingen skulle se hur den kommer vara ;)
Var på överby i morse
gjorde naglar då
& köpte örhängen
Tror jag är shopping beroende.
& för att besvara er alla frågor, alla funderingar, alla tankar ni har. Och antagligen allt skit snack som redan går:
YES! Jag pratade med Christoffer igår. Jajamensan, ni hörde rätt?
Vad hände då? Slogs ni? Bråka ni? Vad hände?
Mjo, inte så mycket faktiskt. Inga sura miner, inga höga röster, inget inget inget sånt.
Men nej vi är inte vänner så att vi kommer börja umgås och sådär igen. Nej nej.
Men möts man på stan så kan man säga hej faktiskt.
Så  nej för er som tänker tanken, kommer dom bli tillsammans igen? Nej, jag har ju som dom flesta vet min M :)
& är väldans lycklig med honom. Hade inte gått tillbaka till Chrille igen även om jag inte hade haft M.
Så nu vet ni. Så färdig snackat.
Så nu får ni hemskt gärna börja tänka på erat egna liv igen och sluta lägga er i mitt tackar!
Vet att det kan vara svårt, alla vill ju vara mig ;)
Nu ska jag plugga
för jag var kass och kugga på svenska provet så klarar jag inte de på måndag
ja då blire ig i svenska b, guuu så b!
Godis köpte jag också!
ciao

NEJ DET ÄR INTE MIN BAL FRISYR! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0