morn morn !!

Då var det snart dags att sätta sig i bilen och köra mot överby, eller ah ett tag kvar. Men det är planen i afl. Jobbar till fem idag efter det blir det nog faktiskt att sola idag igen. Har ju brännan så lär ju inte bränna mig iafl :)
Efter det blir det stor städning på rummet, stor stor stor städning. Men samtidigt känns det meningslöst, för jag vet att jag kommer stöka ner det under veckan. Så jag vet att jag får städa på fredag ändå. Hmm... Men man får kanske inte tänka så nej :)
Har på mig Kyle Mignoes parfym idag, var jätte längesen jag bar den, men den är faktiskt go, den är dock ganska tung och lite svår på det sättet att bära, men det är något sött i den som gör att den funkar på mig. Gillar faktiskt tunga parfymer :) Nu är det mest sommardofter i mitt skåp för det är dom jag brukar falla mest för. Men känns gott med en lite annorlunda doft också :)

She's nothing like a girl you've ever seen before!
Nothing you can compare to your neighborhood whore!
I'm tryinna find the words to describe this girl without being disrespectful!



Kaffe dags, packa ner dom sköna skorna, pussa på fliz & dra på mig smycken är det dags för nu!
ciao

För jag längtar till balen, la la la la !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0