måndag vare ja!

frulle dags! :) Gottit!
Undra vad jag har gjort i natt?
När jag vakna så det första jag tänker, vad är det för dag? Vad ska jag göra? Vad är klockan? Har jag försovit mig?
Det visade sig att klockan var åtta och det var visst måndag och jag skulle hoppa in i duschen... Men jag är ultra trött, måste vart fullt liv i min säng inatt iafl, mitt ena täcke låg bredvid mitt huvud, typ på mina huvud kuddar, ihop masad som en boll typ? Och det andra täcket hade jag neder delen uppåt (vilket är typ det värsta jag vet) Så ja, fridfullt har jag nog inte sovit heller...
Idag ska det bli så kul! :) Ska till frissan, blir ny färg idag, yey! :D:D Som jag har längtat verkligen! ;) Så ny åker utväxten och det blekta ljusbruna håret, härligt! :)
Kaffe, mer kaffe!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0