kunde det bli bättre...?

M kom hit igen :D
Det trodde jag inte, han åkte ju iväg på spelning idag och så trodde jag han skulle stanna där eller åka hem, men han hamnade här :) Satt och funderade på hur tomt det skulle bli i sängen i natt, problemet löst ;)
Nu ska vi nog iafl gå ner på stan en sväng? Donken nämndes, men inte för min del, åt förut :)
Jag hann förresten upp till 7-eleven och tjata lite med min söta kusin :) Och så köpte jag Avatar, den är ju så bra ;)
Nu riktigt längtar jag till student veckan, riktigt riktigt längtar!!! :D
På måndag har vi klassfest på skeppan och på tisdag ska väl dom flesta till skeppan eller?
På onsdag gör vi i ordning vårt grymma flak :D Ja och på torsdag, då smäller det :D
Börjar bli lite nervös? Är det normalt tro? Och jag kan inte den där nedrans student sången alla ska sjunga, undra om man måste det? Jag kanske kan mima? Fast den är ju bara på två verser så jag borde ju kunna lära mig den, eller hur? :)

Nej nu har jag vettigare saker för mig
eller egentligen inte
ciao



Jag längtar nuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0