jisses!

Vaknade alldeles nyligen, så idag är jag slapp om ngt! ;) Men vad göre? Jag är ju så söt ändå, lr? ;) haha...
Nu ska jag ha matte b, inte sugen för fem öre alltså, men fattar typ de vi håller på med nu, så det är ju chill!
Har inte så mycket att skriva, men har sovit as gott! Förut att jag försov mig då, men vad gör det, det funkar ju ändå :) ! Hann ju blogga ;)

Vädret är ju på topp idag också, det gillar vi!
Godis sugen? Hmm, vart vaken i en kvart och är redan sugen på godis, inge bra inge bra! Men jag vet varför så det är okej, ( inte gravve asså ) haha.. Dämpar iafl suget med kaffé, funkar si sådär. Men imrn hämtar jag ju klänningen, så gäller att man kommer i den ;) Tss! :) 

Nej nu ska jag ha två timmars lektion, sen kommer jag hem och sover igen!
ciao 


Vi älskar't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0