good night!


Får jag säga att jag är den lyckligaste tjejen på jorden? Det är jag! :) Kan inte önska mig ngt annat än allt de jag har just nu? Världens bästa familj, vänner, pojkvän m.m. ( Kommer många såna här inlägg nu för tiden) men kan inte hjälpa det, är så glá att jag är glá liksom :) !! 
Så nu njuter jag faktiskt! :) Är inte depp, inte stressad, inte orolig, inte rädd, inte obekväm i någon situation alls faktiskt! :) Har tatt mig ur det dåliga mönstret och det är super skönt :) !


Måste bara tillägga som vanligt att M är sötast :) ! Bättre pojkvän finns inte ! 
Nu ska jag krypa ner i min säng, emsam! Ingé roligt! Men funkar! I övermorgon
får jag träffa M igen :) ! <3



Let the bass kick in Miami bitch - Chuckie och LMFAO

Kommentarer
Postat av: josse

"emsam" haha, så typiskt dig moa ;) så söt <3

2010-05-10 @ 23:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0