...


Besviken. Ja det ordet skulle jag också kunna använda. Vart går gränsen egentligen? & jag måste inse att det är upp till mig att ta tag i det. Det är upp till mig att säga ifrån. Ingen kommer göra det åt mig, så det gäller ju att stå på sig. För att gå runt och inte säga ifrån gör det bara värre. Det är ett som jag verkligen har lärt mig.



Ja go morgon kanske jag också ska säga? Har lite tankar som snurrar runt just nu, så ville skriva av mig lite :)
Nu ska jag snart dra mig till stallet, ska gosa lite med Garbo och sen tänkte jag åka hem och kanske lägga mig en stund till? Jag njuter verkligen av att kunna sova ordentligt, i natt sov jag 11 timmar! Underbart! Fast lite panik får jag faktiskt :P  Sen ikväll blir det Skeppan med några från klassen, inte så sugen egentligen, men man taggar väl till senare när man inte sitter i morgon rock och har druckit upp sitt kaffe :)
Bjur på bilder sen,
ciao

Kommentarer
Postat av: Lizy

Låter som du att du har mycket i tankarna. Skönt att du har hästen att komma till då! När jag känner sådär brukar jag också ta kontakt med djur faktiskt. Inte för att jag har hästar (tyvärr), men jag har ett elefantbarnhem inte långt ifrån mig så de får agera hästar, hehe.

Hoppas det löser sig för dig snart, du.

Kram

2010-05-31 @ 10:46:53
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0