:)

Nämen hejsansvejsan!
Glömt att blogga moa?
Nej, jag har sovit!
När jag hade nattat barnen igår si sådär runt halv åtta la jag mig på soffan och sen dröjde de inte länge innan jag slockna.. Tror jag vakna av att M ringde ngr ggr annars sov jag gott till ungefär tolv när föräldrarna kom hem, tänkte att oj nu kommer jag ju inte kunna somna när jag kommer hem, men det  var inga problem somna igen! Sov ända tills halv tio :O + att jag sov två timmar på dagen också, så ja mycket sömn har jag fått iafl :)
Jag och M var nyss nere hos Sophie och Nathan dom har fått en kattunge, så söt! :)
Och nu åkte M och mamma iväg till torp, jag stanna hemma, lika bra det :)
Vad tycker ni om designen?? LÄCKERT eller hur? ;) Söta Amanda Johansson som har lyckats återigen :) Tackar! :) <3


Nej nu kryper jag ner i sängen, jag kanske kan sova lite till?
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0