;)

Pluggat en del nu, orkar inte mer. Vill hon ge mig ig i svenska b för att jag inte fattar ngt jävla litteratur skit så fine!
Men tror nog att jag klarar det. Hoppas det iafl. Usch!
Haft en mys helg med M iafl, igår var ju som sagt helt toppen :) Super mysigt! Idag har vi i stort sett bara legat i sängen, lite pluggande i stekande sol på altanen blev det ju också :) Sommar på riktigt nu, underbart! :)
Amanda Johansson var ju där och tog kort på mig, underbara amanda som alltid ställer upp! Alltid alltid, finns inte tillräckligt med ord för att tacka henne, vilken tjej alltså! :)  Dom korten får jag antagligen imorgon, så lägger upp dom då :)
Har en full späckad vecka framför mig, sånt gillar vi :)
På tisdag ska jag upp till M, längtar redan! Onsdag taggar vi klassfest! Yey!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0