""

Nämen solen tittade fram, gott! :)
Vart helt okej dag i skolan, fick fattat hyffsat mkt på matten, vilket är ett klart + eftersom de är prov nästa vecka, sen satt jag och kb och pluggade ute i solen, häärligt! :) Svenska provet gick sådär, men tror ändå de finns ngr procents chans att jag får g, annars äre omprov på måndag, och klarar jag det inte då, ja då är det ig i svenska b... Så nej, jag känner ingen press, ingen press alls. Det roliga var att jag fick veta att jag får ig i betyget om jag inte klarar det typ tjugo minuter innan provet, blev jag nervös? Nej inte alls, inte alls...
Nu ska jag snart hoppa in i lilla röd och svisha mot dagis i ljungskile och plocka upp de sötaste!
MYS!
Håll tummarna för att jag klara svenska provet, okej??
Beverly Hills på tv, yey!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0