*^*^::*^^

Hoppasanhejsansvejsan!
Jajamensan, ännu en matte b lektion avklarad, puh! De suger just nu! Fast jag fattar ju, men det är så segt, går trögt liksom!
Nu ska jag ögna igenom svenska boken igen, sen bär det av mot frissan, finally!
Sandra tar Garbo idag, thanks for that!
Så veckan dårå,
mondaay - frisören, ny frilla, gött!
tissss - prov i äckel skolan, plocka upp underbara V&M på dagis
ons - skolan, sovmorgon vilket är underbart! Sen plocka upp V&M på dagis och efter jag passat dom, bär det hem till uddevalla igen och tagga med tjejerna till trägååårn!
torsdagporsdagblä - ledig, bakis? nej får jag inte vara, klockan 10 har jag tid på överby för fix med naglarna! Yey! & sedan klockan 14,00 äre dags att se ut hur håret skall vara på lördag. Sen blir det nog torp tyvärr, för eventuella impulsköp! wuups! :P
fredag - äckel snusk prov i skolan, (EFTER SKOL TID) Hur värdelöst är inte det då? Sen kmr M och jag lär väl vara pirrig inför lördagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0