?!?

Plugga på en lördag kväll gick inte heller bra, hoppas hejsan som de kan gå!
Nej mitt pizza sug är oemotståndligt faktiskt. Har nog lyckas få med mig sandra in till stan, för lite pizza och solning, yummmie! Jag lär ju iafl må så mycket bättre än alla er som är ute och super skallen av er ikväll iafl ;) Vart lite taggad på att gå ut, men spar mig till nästa helg, BAL BAL BAL! Allt som snurrar i mitt huvud just nu ( a )
Jobbigt de där med pojkvän asså, vart ifrån han, vad är det nu? 11 timmar eller något, och jag saknar redan ihjäl mig? Men blir la kanske så när man mött en sån kille som M :) !!
"There is no tomorrow, just live for today"


Blir iafl outfit bild imrn, som jag vet att ni vill se.
Nej nu får jag kolla till min kära far nere i köket, det luktar bränt -.-
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0