*

Trägårn biljetten är köpt! Härligt! Nu tror jag minsann allt är bokat och klart inför min stora dag? Imorgon är de sista skoldagen denna veckan, sen äre BARA TVÅ SKOLVECKOR KVAR!!!!!!!!!!! Fatta hur härligt det är!?
Så grym är jag, som klarat detta! Och som klarat det bra också! :D
Nej nu laddar jag upp inför jobb, lite jobbigt att jobba på gott&blandat när jag är så sötsugen så jag snart går sönder! Men vill man vara hetast på studenten 2010 så äre bara att stå emot ;)
Hade pannkaks middag här förut också, kajsa och kajsa hängde på och laga lite pannkisar, mmm! Yummie!
Har jag förresten kan jag bara nämna att det är typ 23 DAGAR TILL STUDENTEN! jag längtar! Men bara lite? Märks det eller? x)
Aja, efter jobbet ska jag ju som sagt träna garbo i paddocken, ska bli en erfarenhet, se hur många ggr hon lyckas få av mig, tänkte köra med hårdhandskarna idag och de kommer hon inte tycka om! :) haha.. Men i mrn blire allt en lugn och fin tur i skogen innan M kommer,  det är gott det med. Man rensar tankarna grymt bra på häst ryggen, helt underbart! Därför jag är mycket i stallet nu, eller tänkt vara det iafl, så mycket som jag hinner. Resten tar Alexandra min ängel! (A) <3 Men eftersom de är mkt nu, så äre gott att komma ut till Garbo och bara chilla :)
Nej  nu ska jag sjunga lite, sen tar jag min lilla röda till överby och tjänar lite pengar!
ciao


Kommer lite Alanya bilder då och då, hope you like it! ;)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Fin du é <3

2010-05-11 @ 14:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0