en rolig grej!

Det sista jag gjorde innan jag kröp ner i sängen igår var att ta en varm dusch :) Och till min stora förvåning när jag vaknade idag, så hade jag lockigt hår! :D De senaste åren har det vart lite små lockar så där, men idag har jag kork lockar, vackra kork lockar! Precis som min älskade mor har, jag studdsa  ut ur mitt rum för att visa för mamma, hon tyckte också de var fint! :) Älskar såna lockar! :) Blev toffs idag ändå, men nu vet jag ju att lockarna är där iafl ;)
Fick dit min sne lugg också, som varit borta i några veckor nu. Haha.. Den är la aningen förstor och förlång nu, men hårspray fixar allt! ;)
Härligt väder idag med, är emsam hemma så kör högsta volymen på musiken och lite kaffe, Mmm! Perfekt början på en dag verkligen! :)
& idag kommer älsk! Ska försöka att uppdatera bloggen under tiden han är här, brukar ju inte bli så, men at least I can try :P
Vad säger ni, vill ni se bilder på min fina bal klänning idag? Eller ska vi kanske vänta tills balen? ;) Är ju faktiskt nästa lördag, den 22 maj alltså ! :) Så nästa vecka blire en dyr vecka!! Allt ska ju fixas till då, åh vad jag längtar!
Skriver mer på lektionen sen, för vi ska använda datorerna idag, ska nämligen dela med oss av alla kort vi tagit i Alanya ;) Greger har en fin bild på mig på hans kamera kommer jag ihåg, bara måste ha den ;) Sitter på räcket på party båten, härliga känsla! :D
Hoppas ni har en lika strålande dag som jag kommer ha!
ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0