du skojar?

Har stor städat rummet, stor stor städat... Borde jag inte plugga? Mjo... Men känns som jag kan matten, för första gången sen... Nej aldrig känt så. Så antagligen går det åt helvete för att jag plugga för lite, eller nej jusste positiva tankar vare ja, Jag kommer klara provet.. hrfm...
I morgon åker jag till M, äntligen... Orkar inte vara hemma mer. Sparkar sönder väggarna snart så trött jag är på't! Tur mammi och pappi har sånt tålamod med mina humörsvängar.
Tänk på mig i morgon på morgonen när jag gör min allra sista prov.
Okej? Deal?
BRA!
Arg, irriterad och jag vet varför... Attans!
ciao





Kommentarer
Postat av: amanda

de kommer gå skit bra imorn på matteprovet ! :)<33

2010-05-24 @ 21:40:40
URL: http://aamandaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0