<3

Rekommenderar att kolla min fb, hetl galna alanya bilder!! :)
Ojj vad klockan gick fort här hemma, ska snart iväg och ha matte b, sugen? neej! Ligegr efter som fan, trots att jag plugga i turkeey... Suck! Men men, bara att kämpa!
Tisdag - skola, gott&blandat
Onsdag - skola, hämta upp klänningen, M kommer
Torsdag - M är här, plugga ?!?
Fredag - M är här, plugga !?!?
Lördag - Gott&blandat
Söndag - Gott&blandat
Måndag - Skola, klippa mig + färga håret
Tisdag - Skola, prov.. Passa V&M
Onsdag - Skola, passa V&M
Torsdag - Prov uppsättning av balfrisyr, göra naglar
Fredag - Skola, M kommer :)
Lördag - BAL!
Söndag - Bakis?
Måndag -
Tisdag - Passa V&M
Onsdag - Middag hos Pia med klassen
Torsdag -
Fredag -
Lördag - Passa S&E&T
Söndag -
Måndag - Skeppan med klassen
Tisdag - Passa V&M
Onsdag - Göra i ordning flaket med klassen
Torsdag - STUDENTEN!!!!!!!!!!!!!!!!! Utsläpp klockan 14,00 för dom som vill komma och gratta mej ;)
Fredag - För ferre hos Pia, sen middag med klassen, sen SMÖGEN!!
Lördag - Kolla Kajsas bal, sen mera party kanske? ;)
Söndag - Om jag fortfarande är vid liv, så sova!
Ganska mycket att göra nu, har två prov kvar, en inlämning. + uppgifter i desktop och admin it. Och sen tror jag minsan att de var ngt mera eller? Hmm... Men nu äre nära snart tar jag studenten, det ska bli så himla gott! Så stolt över mig själv att jag har jobb också. Känns som all press är på väg att ta slut nu. Att man nästan kan slappna av? Så hur trött jag än är nu, äre bara att kämpa på. För det är inte långa biten kvar! Man ser målet nu!  :)


Utan dig hade gymnasiet inte alls vart detsamma! Kärlek till dej Kajsaa! <3

Kommentarer
Postat av: kajsa

Åå gumman, detsamma!!! Älskar dig <3

2010-05-10 @ 17:24:05
URL: http://so-busted.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0