work out!

Sitter här med en sån där tränings grej runt magen :O Läskigt asså :P Men kan man inte ut och röra på sig så får man la göra det man kan :) Det gör iafl grymt ont ibland, men samtidigt en ganska go känsla :D

Har spenderat nån timme hos farmor, hon var inte hemma men jag printa ut lite kort och käka lite glass :) Min skrivare är knäpp och den på pappas jobb ville inte samarbeta :) Så imrn ska pappi köpa en ny till mig, tack för de!

Kollade på gamla kort hos farmor också, guu så söt jag var :D

Smal och konstig stil hade jag iafl ^^

Här var jag iafl lite söt :)

Här är jag :) En sjuk moa, gillar ni nagellacken? MYSTRÖJA!!! <3

Nu ska jag plugga lite samhäll, spännande :)
ciao


Kommentarer
Postat av: Frida Stenberg

Åh den gungan kommer jag ihåg :)

2010-03-04 @ 20:58:07
Postat av: moa

ah, den var rolig ^^ Fast själva trädet var ju bäst, körsbär!!! ;)

2010-03-05 @ 07:37:06
URL: http://moanannykarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0