woooops i dejsi !

Blev inget bloggande alls igår... Hann faktiskt inte :) hade väl hunnit igår kväll men då var jag helt slut, så de fick vara! :)
Nu har jag nyss vakna, ännu en dag med huvudvärk? Puuh.. Igår försvann den en stund efter jag fick pappas migrän tabletter.. Borde kanske ta en till sån ? För Värktablatter och treo funkar ju fan inte...
Mamma är iväg och handlar frulle till mig, fanns ju fan ingenting här hemma, men tur att jag har världens bästa mamma som åker iväg och handlar de man vill ha :D
Igår, vad gjorde jag då?
Först åkte jag till stallet med kajsa, Sven kom och filade till hennes fötter så nu är dom fina igen :)
Efter det åkte vi en svänga till torp, handlade ett nytt vitt linne, och kajsa kolla om en klänning hade kommit in på H&M. Sen snabbt hem igen och in i duschen. Och sedan ner till östrabo där vi väntade ett tag och sedan fixades i ordning och gick modell för söta ija! :) Snacka om att hon har gjort gryyyyymt snygga kläder! Och inte de att dom är snygga i sig, utan dom är så välsydda.. Man vet inte om de är köpt eller inte när man tittar på plagget! Hon är sjukt duktig min ija ;) Jag hade på mig en läcker kavaj, men kedjor på axlarna, super läckert! Till de bar jag ett par svarta tights och ett vitt linne då :) Inför första visningen var jag super nervös, jag var överallt och ingenstans, och pratade hägt och lågt med allt och alla... Men de gick ändå hyffsat bra jag såg inga när jag gick eller så, som dom flesta gjorde, men de är nog nästa lika bra de ;)
Andra visningen gick super, då var jag hel lugn, ville knappt gå av scenen! Så nu taggar vi gärnet inför lördagen! Då är vi på torp, det tkr jag verkligen inte jag ska missa! :) Det är typ 85 modeller eller något, alla med super läckra kläder, och det är nog en riktigt rolig show vi bjuder på! Har ju inte sett den själv :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0