vilken dag

Hade ju sovmorgon idag, det var skönt :)
gick till skolan och hade religion, eller ah tog bilen till skolan.. Man kan faktiskt inte gå när man inte har någon röst, så de så :) Men jag borde kanske gått, för det fanns ingen parkering så fick parkera på sin clair, var ju inte allra värst, men ändå :)

Spenderade lite ensam tid med kajsa, alltid lika kul :) & sen hade vi samhäll. Mycket intressant lektion där vi diskuterade hur full man bör vara på studenten. Vår samhälls lärare berättade om olika tillfällen han vart med om, t ex en gång när en kille däckade innan "utsläppet" så fick lärarana gå ut och berätta för föräldrarna, och dom fick ju vackert ta ner plankatet och gå och hämta sin son. Pinsamt!
Vår lärare har jobbat i dalarna lr var de nu var, där hade dom ett "fylle rum" där dom som hade druckit för mycket innan utsläppet kunde vara och nyktra till, med andra ord typ spy! haha, enligt lärarn så funkade detta jätte bra... Detta är dock inget som finns på Agneberg :)

Sen efter den lektionen åkte jag hem, hade ingen röst så kände att det var helt okej att skippa resten av dagen. Men åkte en svänga till torp och köpte en ny nagelfil och nagellack, blev ett blått nagellack, men haft på de nu i ca 20 minuter och redan tröttnat på det.. suck! typiskt mig! Därför jag har så många tror jag, för jag tröttnar så fort :)

Fick ett roligt brev idag också, eller ett kontrakt rättare sagt :)
Ska bli anställd av kommunen, ska passa barn 16/h i månaden & få lite betalt för det :) Me like, då är jag en Nanny på riktigt :)  På tal om jobb, i slutet av nästa vecka får jag besked av eventuellt sommarjobb, spännande :)
Sandra är bäst också, som tar hand om Garbo idag när jag är inne på "det är mest synd om mig, aj min hals" :)

Bilden är tagen för några dagar sen, suck kolla hakan?! haha, bjur på't!

ciao


Kommentarer
Postat av: Sussie

Vackra ögon du har!

2010-03-04 @ 17:07:41
URL: http://ayeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0