vilken dag !

Hade bara matte idag ju, så kilade upp till ija så tog hon måtten till min klänning! ;)
Tänkte vara lite hemlighetsfull med den, och inte visa några bilder här på bloggen förrän själva studenten, samma sak med min balklänning, den har ni inte koll på vilken det blev ;)
Iafl, efter det åkte jag och kajsa till torp, vilket är jätte ovanligt.... Blev lite fattigare, köpte två plagg som passar till sommarn... Men efter att gått runt lite i dom hemma så ångrar jag mig nog och ska kanske lämna tillbaka dom, inte likt mig :)
När jag kom hem så dröjde det inte många minuter innan M kom, wiiie! :) (därför dålig update idag) haha.. skoja bara :) Vi tog det bara lugnt och åt mammas (ursäkta mig mamma) äckliga köttfärssås! Verkade bara vara jag som tyckte den var uuääck, men mätt blev jag ju ändå :) Sen somna M, tog kort men tror inte det är uppskattat om jag lägger ut dom här, han är så söt!! ;)
Efter M åkt, stack jag till stallet, mysigt! garbo verkade lite bättre idag, och imrn kommer sven och kollar på det, skönt! Nu var det tänkt att jag skulle plugga lite, men jag hoppas in i duschen istället, mycket bättre!
Tänkte bara säga att min kajsa, är bäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäst! <3

2010-03-30 @ 21:45:08
Postat av: emelie

sv. lokaltidningen i kristianstad

2010-03-30 @ 21:56:10
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/
Postat av: rania

Hahahahah, sjukt roligt. Youtube är världens bästa sida :p



vad fint ditt hår var på bilden btw :)

2010-03-31 @ 03:12:04
URL: http://raniaknowles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0