spy?

Japp! Så känner ja just nu!
Vräkt i mig mat och sen paj på de! Sen skulle jag springa ner till coop för att handla mjölk, och ah nu känns de som om allt är på väg upp! Mysigt! Lr inte! 
Men mjölken var go iafl ;)

Ska snart hoppa ner i sängen min, puh! Helt ensam! :O (emsam) Låter bra när man säger de, men himla fult när man skriver det :)

Imorgon blir de mys dag med Stig Larsson filmerna, har ju inte sett dom än, och pappa har köpt den senaste nu, så tar allt på en gång :)

Hmm... Innan jag hoppar ner i sängen borde jag kanske skriva klart svenskan? Så de är ur världen? Borde ju inte ta så himla lång tid?
Har lite små ångest över boken vi skulle läsa också.. Är inte så långt kvar till vecka 12,och de är inte en jätte kort bok direkt.. Hmm.. Jag börjar imrn! lovar!

Kan informera er om att mitt rum fortfarande ser välstädat ut :) Typ rekord? Men känns som jag behöver dammsuga igen -.- hahaha...

Slänger upp lite bilder ifrån min outfit som jag hade igår i de härliga vår vädret :)

Fjortis bild med telefonen, men kunde inte låta bli! Alltid retar de ngn :D


looking hot!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0