söndag, redan!

Då var snart denna helgen slut, tråkigt! :(
Har varit och släppt ut hästarna, stackars garbo har så ont :(
Man ställde ju fram klockan en timme i natt.. Så klockan sex åkte jag iväg till stallet, var lite osäker på vad klockan var och kände att det var lika bra att åka tidigt, så dom inte får stå inne extra länge :) Har dock inte sovit många timmar, och nu blir det till att plocka ordning lite på rummet och sen ska man jobba en svänga! :)
Min frukost så här tidigt består av ett glas jucie och kaffe... Vilket jag typ hällde ut i trappan.. Hann ta ett steg sen hade jag spillt ut lite jucie, och samtidigt som jag skulle kolla på det hällde jag ut kaffe... Så typiskt?
Seg morgon, vill krypa ner i sängen igen! Men den är ju ändå tom så lika bra att vara vaken och göra nytta, lr hur?
nej nu får det allt bli lite mer kaffe!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0