skumt!

Vakna idag och visste inte vilken dag de var. Visste att jag skulle börja skolan vid tio men vilken vecko dag, hmm!kändes som en onsdag.. Men kom fram till att de är ju torsdag :)
Nu sitter jag och äter frukost och dricker kaffe.
Längesen jag åt en sån här ordentlig frukost, inte vart sugen. Men nu blev de både macka och fil med banan, mm! :)

Jag har ju vart lite sjuk fram och tillbaka ett tag nu, och främst har de satt sig på stämmbanden. Vilket har lett till att min röst vart lite skrovlig och sådär. Men idag, så är den borta. Finns ingen röst. Lite läskigt faktisk.. Men känner mig annars helt frisk, så blir skolan ändå..

Jag älskar mitt rum när de är nystädat! Varför har jag inte alltid de såhär?

Nej nu blire lite sminkning, förresten de har jag glömt och berätta, har bokat sminkning till balen nu :) Känns toppen! :)

En annan grej, jag kmr typ tappa en nagel lr nått, klämde sönder den typ i stallet igår, aj aj aj! helt röd är den :O

Kolla in senare, lägger upp en låt :)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0