skoooool

Sitter i skolan nu, hade en lektion i morse på ca femtio minuter och där gjorde vi inget vettigt.. Sen dess har jag haft rast, så luncha med Kajsa på stan, Cactus blev de ju såklart! :) Blivit lite av en tradition :)

Börjar matte b om en stund, eller ah femtio minuet -.- KUL! Neeej!
Fick iafl gjort lite nyttigt, och var och beställde klänningen, så nu är de bestämt! Betalar i eftermiddag :)
Jag är nöjd iafl, tror den blir bäst :)

Min röst sviker mig idag igen, hes som bara den.. Men lite läckert med skrovlig röst, tkr ni inte? :)
Sitter och sjunger på denna härliga låt nu :)




och nej, jag tänker inte avslöja vilken av klänningarna de blev, blir en liten surprise på balen :) Roligt va?

Nu ska jag sjunga vidare,
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0