skoliskoliskolaaaan!

Skulle hoppa första lektionen idag tänkte jag, men neej! Fan moa! Lika bra att gå dit, lr hur? :) Så jag går banne mej på svenskan, duktigt va? :) Nej inte direkt, en självklarhet egentligen!
Ska snart slänga på mig skinnjackan och pysa ner till kampenhof och plocka upp min söta kajsa får se om vi hittar någon parkering, högst troligt inte! haha.. håll tummarna!

Vilka är ni som läser min blogg? När jag ska berätta ngt för nån, så får jag ofta svaret ah jag vet, såg det på din blogg! :) Alltid lika kul att höra, men nu vill jag att ni kommenterar! Vem är du? Och vad tkr du om min blogg? Något jag ska ändra på? Eller ngt som jag gör bra? För lite/mycket inlägg per dag? Kommentera helt enkelt!!


Nu ska jag svisha iväg, ha en bra dag, det ska iafl jag ha!
ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0