skolan...

Sitter i skolan nu, Kajsa står framme vid tavlan och ska visa ngt, jag orkar inte lyssna... Säkert inge viktigt ändå, ser iafl ut som om hon trivs där framme :) usch, smaka nyss på hennes sån där shake som hon dricker, men hon har bytat till ett annat märke nu, smakade typ mjöl... Usch! hade nog aldrig klarat av att enbart dricka sånt och inte äta ngn mat. Jag kör på träning istället, imorgon ska jag köpa gymkort, & jag ska verkligen göra det också.

Dagens planer är att gå klart skolan, sen en svänga till banken och efter det tänkte jag kolla till farmors lägenhet för att sen åka vidare till stallet. Ser inte fram emot dom två närmsta dagarna, har utsläppet, och börjar halv nio imrn, hur ska jag orka upp så tidigt? Nära jag inte kom upp i morse, och då va klockan ändå 08, Kajsa ringde bara för att dubbel kolla att jag inte försovit mig, har hänt ngr ggr nu, inte bra ! :)

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0