SHALALLALALA!!!

Oj vilken dag!
igår hängde jag med matte på förferre, super mys! Vilka galet trevliga människor! De måste göras om! :)
Sen kom min söta M och plockade upp mig, så åkte vi hem till mig och efter de promenerade vi ner och käkade lite på stan :)
Idag var det upp tidigt och göra sig i ordning, var ju modevisning på torp, och vet ni vad?
IJA JOHANSSON VANN!!! Så himla roligt, är så gryyyyymt stolt över henne! Min söta ija!! <3
Kändes maffigt att få vara en del av kollektionen! ;) Bilder kmr senare tror jag? Var ngr som tog kort när vi var uppe på scen precis efter hon vann! :)
Har hunnit med en svänga till stallet, stackars min bebis har ont i foten :(
Nu sitter jag och väntar på lunchen, sen ska jag iväg till ljungskile och passa kidsen!
och ikväll ska vi fiiiiiiira! Jag hinner kanske inte vara med så mkt, men spela roll, måste dit iafl :)
Saknar min M redan! :( <3
ciao


Bild från i onsdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0