måndag

God morgon!
Idag vakna jag runt 05 och var klar vaken, super pigg verkligen, så jag gick upp drack lite te, och gick och la mig igen, kunde dock inte somna om, så låg och snurra runt i sängen ca en  timme sen gick jag upp, käkade frukost och sen åkte jag till stallet :) Slängde på täcken på alla, sen hem och nu sitter jag här :)
Ny duschad och fräsh :) Idag har jag en parfym jag köpte i sommras men knappt använt, TIARA heter den, det är en svensk som har tillverkat den, och den luktar jätte sött! Och jag får massor av sommar känslor när jag har den på mig :)

Idag har de blivit mkt kaffe, och då menar jag mycket! Är inne på tredje koppen nu, hmm.. Funderar på de där jag läste om man drack för mycket kaffe, man kunde tydligen börja hyperventilera och så, läskigt!

Idag taggar jag för första matte b lektionen, ni ska bara veta vilken ångest jag har över detta!
Speciellt eftersom jag inte behöver läsa den kursen, den är liksom inte viktigt för de yrket jag valt. Borde kanske lämna platsen åt nån som behöver den.. Var ju tydligen fullt i gruppen.. Hmmm... Får se efter första lektionen.
Men samtidigt är den ju bra att ha, som min studievägledare sa på vuxenutbildningen, tänk om du ramlar och slår i huvudet nån dag, och vill byta yrke, då är de bra att ha matte b ;)
Kan ju ligga ngt i det där :)



Dagens
Rosa linne, gina tricot
Svart linne, JC
Svarta tights, gina tricot
Halsband, casslers

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0