lilllöööördag! :D

God morgon god morgon!
Blev inge mer inlägg igår, åkte till min söt istället :) Kunde liksom inte hålla mig till helgen (a) Nu har jag nyss kommit hem ifrån stallet, och nu har jag käkat frulle :) Går liksom inte att äta frukost så tidigt som jag gick upp, hihi stackars M fick gå upp tidigare på sin sov mörra för jag skulle iväg ;)

På dagens schema står det städa och jobb :) Lr jobb och jobb är de ju inte ska passa min sötnosar :)
Förresten det gick bra i stallet igår, så hon ska följa med igen på söndag och rida :) Guu vad skönt! ;)

Innan jag drar ingång med dagens planer, ska jag sova en timme lr två, väldigt trött av nån konstig andledning ^^

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0