JOSEFINE WALTER <3


Bilden är flera flera år gammal!

Måste bara få berätta för er om min söta Josefine, Himmelen, Ninski, Josse, hmm? Finns de mer namn gumman? (Kärt barn har många namn)
J är iafl, en helt helt underbar vän! Som jag värdesätter till tusen! Hon är en person som hängt med mig så länge som mitt minne hänger med, lr ah ännu längre tillbaka... Mitt minne är ju inte så bra (a). Hon är en person som funnits i mitt liv, hela mitt liv.

Kan verkligen inte tänka mig ett liv utan J, hon är en sån fantasiskt person, som alltid ställer upp, jag menar alltid! Kan ringa henne 24/7, och hon har alltid tid och lyssna och komma med goa råd, älskar dig för att du är du, och jag vet att du tar mig för den jag är, det är unikt!
J är en person som kan få en att le igen när allt känns blä, och säger alltid rätt saker vid rätt tillfällen, de är också en person som jag kan lita på till 100%

Många kommer och går, men du J, du är en vän som jag aldrig kommer släppa taget om. Spelar ingen roll i fall vi inte pratats vid på ett tag, lika bra vänner för det är vi :)

Ville bara säga det, jag älskar dig J !


Nu blir det sängen för mig, måste ju orka upp i någrlunda tid imorgon,
ciao

Kommentarer
Postat av: josse

åh :') vet inte vad jag ska säga, men det där betydde väldigt mycket. du vet att du betyder precis lika mycket för mig, det kommer du alltid göra oavsett vad. det finns ingen som är som du gumman, ingen på hela jorden! älskar dig <333

2010-03-15 @ 23:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0