inte söndag redan!?

Inge vidare sömn inatt, suck!
För de första var sängen alldeles tom, och sen så har jag rummet ovanför "pannan" lr vad de nu är, och den hade bestämt sig för att låta jätte mycket inatt, så vakna med huvudvärk, sen så äre nån dåre som ringer från dolt nr vid typ 02, tror ni ja svara?! Nej!! Ringer man mitt i natten och dessutom från dolt tänker jag minnsan inte svara!

Sen hade jag utsläppet i stallet idag där gick allt iofs ganska bra, men slog i knät nät jag skulle stänga av fläktarna, de onda knät också.. Grät nästan!

Ganska grinig med andra ord, men de fick mamma bort ganska fort när jag kom hem, hon är en mästare på de där, muntra upp mig :P Det hon gör egentligen är att härma mig, jag ser nog ganska rolig ut som sur?
Ni som känner mig, har ni tänkt på att jag stampar med vänster ben så fort jag inte får som jag vill? - Det gör jag iafl, kan informera er att de ser ganska kul ut när mamma gör det ;) hahaha.. Hon sa att det var så typiskt mig, det var så "moa".. Vad är typiskt moa? Vad är typiskt mig liksom? (kommentera) Så nu är jag på mycket bättre humör, tänt lite stearin ljus, ny duschad, ska snart börja plugg alite + måla naglarna. Kan de bli bättre? :)
En kopp kaffé till får de allt bli också :)

update mer sen!
ciao

Kommentarer
Postat av: milla

haha du stampar alltid med vänster fot när du är missnöjd!

2010-03-09 @ 08:42:27
URL: http://svartasandaler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0