inte god morgon...

Vaknar upp, sjuk! Ja det är sant, har halsont så det bara skriker om det, snorar och hela rubbet!
Så typiskt mig, var ju så fint väder igår, så när jag åkte hem ifrån torp hade jag rutan nere & drömde mig bort och försökte intala mig själv att jag körde cab... Hopp! Ska man bli sjuk för att man fantiserade lite "/ Hade stängt av mina element också i rummet för det var så himla varmt här inne igår, så det var ju ganska kallt när jag vakna, typiskt! Därför tog jag lite sov morgon, så jag hinner vakna upp lite och inte stressa ihjäl mig :)
Nu har jag iafl duschat och sitter med frukosten framför mig, gott! Men har änna ingen matlust, så är det ofta nu för tiden? Jag är hungrig och blir sugen på ngt, men när väl maten hamnar framför mig så uuuäääk! Vad beror det på?
Nej nu ska sminket på och en till kopp kaffe hämtas,
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0