helgen !

Härlig helg, i lördags kom min söta M hit, vilket ni ksk märkt eftersom jag inte bloggat ngt (a) Iafl vi har inte gjort mycket alls, bara kollat film oh tatt de lugnt :) En svänga till torp blev de också, letar skor till balen, hittade ju ett par som jag köpt, men har änna ångrat mig, så nu letar jag efter nya :) Var chaffis åt min ena kusse igår också, annars vare inte mkt som stod på schemat, & idag var vi inte uppe ur sängen förrän typ halv tolv ^^ Skööööönt! Idag har vi verkligen inte gjort ngt vettigt, as gott! :)
A var med i stallet idag och red Garbo, gick bra iafl :) Så det blir fler ggr, wiiiiie!!!
Imrn blir att träffa mina sötisar igen :) Det blir sagostund och gympa, spännande :D
Nu ska jag försöka läsa lite på den där äckligt trökiga boken som ska vara klar tills på tisdag "/
Förresten angående de tidigare inlägget så är det polisanmält, idioter asså...!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0