härliga onsdag!

Blev som ni märkte inget mer bloggande alls igår :)
Så här är en liten update om igår.

Hade matte b lektion, vilket faktiskt gick bra :) Kände att jag kmr klara kursen faktiskt.. Kanske att ta i efter första lektionen, men läraren var så bra så jag tror att det kmr gå vägen faktiskt :)

Efter matten hade jag ju super lång rast, så jag städade hos pappa, sen kom mammi och plockade upp mig, så gick vi lite på stan och KÖPTE min bal klänning :) Så nu är den min, yey! Den är tyvärr inte i min garderob än, den ska sys in och sys upp lite så tar ett tag innan den hamnar här hemma :) & vilken de är tänker jag ju som sagt inte berätta ;)

Efter de var det snabbt ner till chaplin och köpa skynda skynda upp till svenska lektionen, efter svenskan åkte jag till stallet, var ute och red med Sandra, men de gick typ inte "/ Snön är ju så "hård" nu, så de gör ju bara ont på dom oså.. Så blev typ en sväng på en kvart bara...

Efter det åkte jag hem och duscha sen körde jag bilen till min sötnos, kollade på 2012 hann dock inte se klart den, ögonen gick typ i kors ^^

& imorse åkte jag hem super duper tidigt, alla är ju inte lediga som jag (a) Så nu har jag nyss kommit hem från stallet, sanda och jessica fick med mig på en liten promenad med hästarna.. Gick sådär, istället för massa hård snö så var det halt..

På väg från stallet höll jag på att köra av vägen, spännande! Hade lite för hög fart i korsningen så bilen åkte rakt fram och jag ville svänga.. Men precis innan snö vallen fick bilen grepp, puh!

Nu ska jag röja klart i mitt rum, och sen ut och ragga jobb!




Bild från morgon promenaden

ciao

Kommentarer
Postat av: kajsa

Sov du hos honom inatt? :D:D:

2010-03-03 @ 15:49:23
Postat av: emelie

hejhej.

Frågestunden avslutad.

Svaren på dina frågor finns på bloggen :)



kram

2010-03-03 @ 17:05:45
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0