great *

Tog mig tid till att äntligen skriva den där krönikan jag tjötat om, tog mig en halv timme.. Och detta har jag dragit ut på i en vecka? Puh, så typiskt mig!

Dagen har varit toppen, hämtade upp min kära kajsa så åkte vi ner till ungdomsmottagningen och efter de vidare hem till mig och lagade pannkakor, mmm! Det var gott!

Sen åkte vi ner till skolan, och jag skulle ha matte b, fast inte med kajsa utan med kajsa (a) Rörigt va? :) Finns två kajsa, det gick väl sådär.. Vi fatta ju lite men vi körde fast, ganska ofta -.- Man blandar ju ihop allt hela tin, det är inte lätt!

Efter de tog jag svängan om farmor och kollade till lite där, och nu har jag gjort klart en del av allt plugg jag har. Borde läsa lite i boken och göra samhäll uppgifterna.. Men torp låter lite lockande... Har ju dock inga pengar kvar.. Konstigt va? Undra var dom tog vägen?

Imorgon ska jag och söta Kajsa gå till arbetsförmedlingen och sen ska vi laga sallad! Mmm!
Sen på eftermiddagen blir det lite tid med min kära vän amanda, kanske bokar limmo, vem vet ;)

Taggar också för ett gympass med matte, lär bli minst sagt spännande... Skulle gjort de idag men kände att jag behövde plugga. Har ju inte vart i stallet än heller.

Längesedan utgång nu, min plånbok tillåter det inte och är inte jätte sugen heller... Men ändå! Var ju inte ens ute när vi fira 99 dagar kvar till studenten, hade iofs mysigare saker för mig men ändå! Vad har hänt med partysuget? Får tagga inför helgen efter löning :)


ciao


Kommentarer
Postat av: emelie

sv. hihi det är inte mina bilder där:P

2010-03-08 @ 18:27:35
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/
Postat av: emelie

sv. haha aa. du får gärna ställa upp som modell. men vart bor du? för det ska ju fungera också :P

2010-03-08 @ 20:15:14
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/
Postat av: emelie

sv. det blir nog lite långt:P jag bor i skåne:P

2010-03-08 @ 20:45:26
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0