gonatt!

Vilken dag, full rulle hela tin! :)
Var iafl super mys att passa kidsen, var allmänt depp och irriterad idag, men när jag träffa dom släppte allt, det är underbart! Efter det stack jag till stallet, vilket var, härligt faktiskt! Garbo gick lite lite bättre och Sandra var där, och sen kom mia ner, saknat våran sjuka humor i stallet faktiskt, var iafl grymt kul att få skratta tills man nästan ramla ihop... Vi har lite roligt åt att Mia är så gravid som hon är ;) Sen är ju sandra, ja sandra! Så de ger ju några skratt bara det :) Vi var ute och gick med garbo, eya och alva, bara en kort kort kort tur för att få igång blodcirkulationen i benen på garbo, men ändå, gött!
Nu när jag kom hem har jag inte gjort så mkt, diskuterat lite med ija hur min student klänning kommer se ut, den kommer bli så söt! :D och sen har jag duschat och målat naglarna :) Mitt röda lack tog slut nu "/ lite segt!
Många tjejer samlar på skor oså, men för min del är det nagellack, målar nog om naglarna minst två ggr i veckan, och har en hel hylla med olika färger, älskar't!
Imrn blir till att ta mått till klänningen, lite matte b också, vilket är ganska b... Visst var jag kul?
Nej gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0